DHI

Dhi saç ekimi, saç dökülmelerine karşı en iyi yöntemlerden biridir. Farklı seçeneklerin bulunduğu birçok yöntemler mevcuttur. Kolaylık sağlamadı ve kesi açılmadan gerçekleştiği için de en çok tercih edilen tedavi seçenekleri arasındadır.

Kısa zamanda tedavi sayesinde olumlu gelişmelerde olmaktadır. Her zaman birçok sebepten dolayı olan saç dökülmeleri için en iyi çözümler mevcuttur. Saç dökülmeleri için farklı yöntemler mevcut olmakla beraber aynı zamanda kişinin isteğine göre uygun yöntemleri seans olarak verilir.

Uygulanan yöntemlerin seans olarak verilmesi en fazla 3 haftaya kadar sürerken, saç ekimi işlemleri arasında dhi saç ekimi yöntemi ile birlikte oldukça önemli bir etki sağlar. Bu sebeple de en fazla tercih edilen saç ekim yöntemleri arasındadır.

FUE

‘’Folicular Unite Extraction ‘’ teriminin kısaca söylemidir. Dökülmemeye kodlanmış (non androjenik) saç köklerinin yoğun olduğu ense ve kulak üstü bölgesinden kesme ve dikiş izi olmadan folliculer ünitelerin kişiye özel micro cerrahi aletlerle tek tek çıkarıldığı ve saçsız alanlara aynı gün nakledildiği yöntemdir. Lokal anestezi ya da hastanın talebine göre sedasyonla ( hiçbir ağrı acı hissetmeden ) yapılabilir.

Günümüzde FUE yöntemi innovatif, modern yaklaşımlarla farklı tarzlarda uygulanabilmektedir.

1. Saphire FUE

FUE Yönteminin Avantajları

FUE yönteminde kökler teker teker alınır. Donör alanı minimum travmatize edilmektedir. Yara izi kalmaz. Sosyal hayata dönüş kısadır. Güvenli bir yöntemdir. Gerekli koşulları sağlayan kadın erkek her hastada uygulanabilmektedir. Küçük yaşta oluşan yara izi, yanık gibi bölgelere rahatlıkla uygulanabilir. Herhangi bir yaş sınırı yoktur ancak kalp rahatsızlıkları gibi bazı kronik hastalıkların varlığında hastanın doktorundan saç ekimi izni alması gerekmektedir.